هتل های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

  هتل لوتوس کیش

  

 

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

شروع قيمت از 230,000 تومان

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و وقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

باطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

 

 

 

 

هتل آنا کیش

  

 

نوع هتل: هتل سه ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

شروع قيمت از 280,000 تومان

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود اراییه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: